Lite mer om mig själv

Som sagt heter jag Stina och är 19år, snart 20 i april. Som ni kanske ser så är jag inte helsvensk, utan jag är 50% svensk 37% persisk och 13% rysk. Den ni! ;) haha en salig blandning det där! brukar gämföra mig själv med en Gott&Blandat påse. ;) Som person är jag relativt snäll, ganska småtjurig och envis, men har en stark empatiförmåga samt ett suntförnuft. Tror jag är rätt skön att hänga med. Är duktig på prata och är absolut inte blyg, framfusig är mitt förnamn. ;) Är även en mycket god lyssnare och vän. Men jag har mina för och nackdelar... precis som alla andra. 

Någonting som står mig närmast hjärtat är min kärlek för teatern. har spelat teater sen ja var en plutt och har verkligen fastnat för det. Jag gick Estetiska programet teater på gymnasiet också, och nej man måste inte se ut som ett emo för att gå teater som många verkar tro. ;) Minns när man fick frågan av andra ungdomar vilken linje man gick och jag svarade då: Teater. Då kunde man få se en sne min och få en komentar som denna: Men va? Teater? Men du ser ju inte ut som ett emo?  HAHA små kul faktiskt ;)

Men de som står mig alldra närmast hjärtat är ju självklart mina vänner, jag själv och min familj:) Har två syskon en med både samma mamma och pappa och en med bara samma mamma, Simon och Nazanin heter dom. Nazanin är just och pass ett år yngre än mig, så de var verkligen pang på röbetan igen när jag föddes. Simon är en 27 årig unkarl i sina bästa år som bor nere i stocholm.

Stockholm känns som helt annan värld för mig, när jag åker dit ner känns det nästan som jag är utomlands haha. Vi känns så olika på nått sätt, "Vi här uppe och ni där nere" sjukt konstig känsla. Nästan som att vi har olika kulturer. ;) 


            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0